Какво е eCommCongress Online?
Теми в онлайн излъчването на 5 юли
Димитър Димитров
Онлайн маркетинг за онлайн магазини в условията на несигурно бъдеще и променени потребителски нагласи. Време е да режем или инвестираме?
Любомир Чолаков
Какви стратегии разработват големите компании за да се справят с кризата? Плановете на Coca-Cola, Adidas, Clarins и други търговци в отговор на променените потребителски нагласи.
Данаил Коев
Пандемията дойде, наредбата остана. Къде се намират преговорите с НАП? Какви са последните тълкувания, има ли напредък при плащания с банкови карти и други счетоводни въпроси.
Емил Вагенщайн
Рано ли е да се подготвим за черен петък и кибер понеделник? Подготовка на склад, куриери, инфраструктура и персонал. Как да избегнем грешки и да направим успешна кампания?
Боян Къртев
Какво се случва с доставките извън България? Какви промени предстоят юли месец? Какви алтернативи могат да се ползват, след като авиацията е силно засегната от COVID-19? Съвети при стартиране на чужди пазари.
Бояна Ликоманова – Димова
Дигитализация на бизнеса и автоматизация на процесите. Ключови бизнес системи за управление на дейността и анализ на данните за повишаване на продажбите. Прогнози за бъдещи приходи.
Любомира Любенова
Три съвета за използване на видео съдържание, което помага на маркетинг стратегията в онлайн бизнеса. Какви са грешките, които често се допускат от предприемачите?
Валентин Кунторов
Какви бяха най-търсените стоки последните 2 месеца от българските потребители? Какъв е краткосрочния тренд? Каква е обратната връзка от търговците и поуките от извънредното положение?
Джулиана Цанкова – Арсенова
Важни моменти и информация, която трябва да фигурира в онлайн магазина за да бъде той изряден. Как да вдъхнем доверие в потребителите, процедури и други легални въпроси.
И още много други…
Съвети и насоки, чрез които да развиете своят онлайн магазин, да достигнете до нови потребители и да бъдете по-конкурентни.
Запознайте се с експертите
Генерален спонсор

Isobar Commerce е компания комбинираща стратегически, технологични и операционни решения за растеж на глобални марки и търговци. Независимо дали екипът работи по глобалната стратегия на Jimmy Choo или стартирането на онлайн магазина на Clarins в 25 държави или новата иновация на ASDA-Wallmart, той винаги доставя резултати, съобразени с изискванията на клиента.
Златен спонсор

eMAG е част от Naspers group и един от най-големите онлайн ритейли в Централна и Източна Европа. Групата от компании в Румъния и България е основана преди 19 години и има репутацията на мултинационален експерт в електронната търговия с дейност в 4 държави (България, Унгария, Полша и Румъния). eMAG предлага в България повече от 100 000 свои продукта, а в Marketplace платформата си още над 900 000 артикула в много категории, включително телефони, телевизори, таблети, домашни електроуреди, играчки, книги, стоки за дома и градината, за красота и здраве, хоби, мода и спорт. eMAG.bg е шопинг дестинация, предлагаща възможност за удобно пазаруване и през мобилно приложение
SaaS спонсор

GombaShop™ е SAAS ( software as a service ) – модерно и сигурно решение за интернет търговия. Това Ви гарантира бързина, простота и безотказност. Създавате своя магазин, публикувате снимки на своите продукти и започвате да продавате. Толкова е просто!
Хостинг спонсор

Хостинг компания ICN.Bg е технологичен лидер в своята сфера. Вече над 15 години се доказва като надеждна и бързо развиваща се IT компания, която предлага широка гама от хостинг услуги, в които внедрява последните технологични новости. ICN.Bg е тясно специализирана в повишаване на сигурността на своите клиенти.