Наскоро слушах една лекция на Ейзра Файърстоун – основателя на Smartmarketeer. В нея той сподели много полезен ход как да повишите продажбите си, ако получавате много запитвания по телефона оставен за контакти във вашия онлайн магазин. Това е мястото, където не можете да повлияете на клиента визуално, не можете да му дадете текст, не можете да му пуснете видео, но можете да погалите неговото ухо. Хака е надолу в епизода.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти: Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Ето текста на целия епизод:
Любомир Стоянов
Привет, привет в този топъл ден!
Вярвам, че голяма част от Вас имат телефонна централа, която е свързана с линията за обслужване на клиенти. Ако е така определено останете до края, защото следващата идея ще Ви докара допълнителни приходи!
Повода за този епизод е една лекция, която гледах наскоро на Ейзра Файърстоун – основателя на Smart Marketeer. Той е експерт стартирал първия си онлайн магазин през 2007 година в последствие насочил се към SaaS услугите за Shopify и управлението на маркетинг консултантска агенция.
Изслушайте следващото съобщение оставено като приветствен поздрав на телефонната централа на онлайн магазин и после ще коментирам. Резултатът от него е печалба в размер на 30 000 долара и както самия Ейзра казва:
С толкова допълнителни продажби мога да нахраня много гърла, за които отговарям .
За тези, които не разбират английски език – в общи линии линията се отваря и прозвучава съобщение, че операторите са заети. Като комплимент за забавянето – на потребителя се предоставя промоционално предложение за определен продукт.
Забелязахте ли колко елегантно звучи? Хората вдигнали телефона в повечето случаи се нуждаят наистина от връзка с оператор. Тяхната мотивация да се чуят с него е висока. Така, че искат – не искат ще изслушат съобщението докрай. В него има елемент на “социално доказателство” – броя поръчки и 5 звездни ревюта. Изброени са основните качества на продукта – натурални съставки, подмладяване на кожата и други. Има кукичката – специалния код за 12% отстъпка, който обаче забележете не се споменава как се изписва при финализиране на поръчката, а се казва – попитайте нашият консултант за него.
Ако нямате телефонна централа за своят онлайн магазин все още, можете да попитате в групата “Онлайн магазини” във Фейсбук за доставчик на VOIP услуги. Ако имате – нищо не пречи да запишете подобно приветствено съобщение. То определено ще повиши продажбите Ви.
Следващия път ще направим ревю на една интересна книга, която можете да прочетете докато сте на плажа, а съвсем скоро ще обявим и премиерата на епизода с дискусията за новите ДДС правила.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти: Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Слушайте още:
Последвайте eCommCongress в социалните мрежи Facebook, Instagram и YouTube.
Comments are closed.