Този тип страници са полезни, защото могат да убедят клиента да закупи от вас, ако те имат колебания.
Могат да отговорят на въпрос, който е възникнал по време на разглеждане на сайта.
Може да спестят Вашето време, което ще загубите да отговорите на прост или често срещан въпрос задаван от клиентите ви по телефона или по e-mail.
Ако вие като собственик на бизнеса се занимавате именно с тези задачи знаете, че те са времеемки и понякога досадни. Защо да се занимавате с тях, като можете да изградите филтър, чрез който да намалите значително тази работа?
На какви въпроси най-често се отговаря?
- Колко струва доставката и за какво време стоките се доставят?
- С кои куриери се извършва доставката?
- Какви методи за плащане има, това ще оскъпи ли поръчката?
- Желая да върна / заменя стоката – какво да направя?
- Кога ще ми бъде възстановена сумата и в какъв размер?
- Как да разбера кой размер продукти нося?
- Има ли фирмата сертификати за качество на продуктите?
- Какъв е гаранционният срок на продуктите?
- Какво е работното време на магазина – това важи и за физически магазини.
- Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?
- Мога ли да поръчам продукт по телефона?
- Къде да намеря промоционалните продукти продавани от магазина?
- Как бих могъл да получа промо код за покупка?
- Мога ли да донеса лично продукта за поправка?
- С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси? И много други.
И много други въпроси.
Важното е да спазвате професионален тон, да няма правописни грешки, да бъдете конкретни. Хората сканират, не желаят да четат “Тютюн”.
В тази страница могат да се опишат и “синтезирани” клаузи от страниците на общите условия, политиката за бисквитки или защита на лични данни.
Важно е в страницата винаги да има призив за действие – посетителите да направят първата си поръчка или да се свържат за допълнителна информация с оператор.
Много търговци подценяват тази страница, а изработката й не е коства много време и усилия. Същевременно улеснява значително потенциалните клиенти и повишава доверието в марката.
Когато получите въпрос, който смятате за важен за отговор можете спокойно да го добавите към списъка в страницата. Опотвайте се тази страница да бъде поддържана в актуален вид. Когато нещо се промени в процесите Ви – отразете го в нея.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти: Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Слушайте още:
Последвайте eCommCongress в социалните мрежи Facebook, Instagram и YouTube.
Comments are closed.