Една от водещите компании за доставка на храна – Foodpanda, обявява добавянето на нова категория в платформата си – “Магазини”. Потребителите ще могат да поръчват не само традиционно вкусна храна, но и разнообразен набор от различни по вид стоки от редица магазини. „Концепцията е платформата да доставя всичко до всеки„, споделя управляващият директор на Foodpanda за България – Ивайло Нецов.
Първата голяма верига магазини, която се включва в платформата е Фантастико.
Клиентите на ритейл веригата могат да поръчат продукти от 11 категории през уеб сайта или мобилното приложение на Foodpanda. Те включват млечни продукти, месни, основни, кафе, алкохолни и безалкохолни напитки и др.
До момента са включени 8 физически обекта, чрез които се обхваща почти цяла София, както ще видите от картата.
След поръчка, куриерите на Foodpanda пазаруват и доставят покупките до адрес на клиента. За удобство може да бъде избран времеви диапазон кога да бъде направена доставката. Прагът на минималната поръчка е на стойност 20 лева, с безплатна доставка.
Целта, която компанията си поставя за 2020 година, е портфолиото от магазини да достигне бройката от над 500 обекта и да удовлетвори нуждите на всеки потребител, както в големите, така и в по-малките градове в страната.
Разберете повече от видео интервюто, което направи Любомир Стоянов с Ивайло Нецов.
Comments are closed.