Instagram започва да тества пазаруването през функцията си за кратки видеа Reels, която ще бъде активна съвсем скоро.
Освен това от днес Instagram добавя възможност за пазаруване и в своята IGTV, където потребителите могат да гледат по-дълги видеа. По този начин от компанията за пореден път се опитват да насърчат доходите на инфлуенсърите и да затворят еко системата при тях. Инфлуенсърите ще могат да добавят тагове за пазаруване към своите публикации, така че потребителите да могат да тапват на продукт и да им се даде възможност да го купят, или да бъдат насочени от Instagram към сайта на търговеца.
През последните няколко години Facebook добавя все повече функции за пазаруване в Instagram. Това лято тя започна тестове на специален раздел „Пазаруване“ на началния екран на услугата, а плащанията се обработват от Facebook Pay. По този начин се подобрява потребителското преживяване, а от компанията могат да взимат малък процент от направените продажби. Потребителите вече могат да пазаруват през обикновените публикации в Instagram, през Live, Stories и във фийда Explore.
Въпреки че добавянето на тази опция към Reels беше очаквано, решението за пускането й беше взето само два месеца след като тя се появи. Този ход може да даде на компанията възможност да се бори с TikTok.
Comments are closed.