Когато сте онлайн търговец гоните всяка една продажба. Има различни техники за SEO оптимицация и постигане на органични резултати, които да допълват Вашата продажбена фуния. Ако получавате голям трафик и разпознаваемост на бранда можете да оберете още продажби използвайки техниката, която съм описал в този епизод. Още по-добре можете да получите груба преценка за обема на търсенето и съответно да предприемете действие.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти: Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Ето текста на целия епизод:
Любомир Стоянов
Днешният епизод е посветен на това как да откраднете конверсии от органичния трафик в Google.
Първо искам да направите нещо, което ще даде контекст.
Влезте в Google ads мениджъра и по-конкретно в keyword planner tool-a или на български идеи за ключови думи. Въведете името на своя бранд заедно с думите промо код, после пак бранда + купон и бранда + отстъпка.
Виждате ли такива? А виждате ли колко са търсенията на месец по тези ключови думи?
Дори и да са малко, това пак е трафик, който можете да оберете органично, без да правите реклама.
Как да стане това?
Създайте целева страница във вашият онлайн магазин, която е скрита в каталога. Нека няма пряк достъп до нея от менютата на сайта. Но да бъде възможна индексацията от Гугъл.
В нея опишете детайлно защо сподед Вас не давате промо кодове – например всичко е ръчно изработено, подкрепяте определена кауза, материалите, които влагате са изключителни и т.н.
Ако нямате подобна политика то направете един промо код, който да дава отстъпка например 5% или безплатна доставка (ако можете да си го позволите).
Изпипайте страницата с хубав дизайн, направете текста достатъчно ангажиращ. Отговарете на въпросите, защо точно от вас трябва да се закупят продуктите, какво е тяхното качество? Какво е вашето обслужване? Какво е времето за доставка?
Добавете хубави снимки и ревюта на клиенти. Последното е изключително важно.
Изпишете ясно промо кода, така, че лесно да се копира от клиентите.
Щом те търсят в Гугъл вашия бранд и отстъпка, вероятността да поръчат е изключително висока.
Можете да направите допълнителна оптимизация на страницата, която да ускори позиционирането й в търсачката. По този начин ще излизате на челни позиции и ще успеете да върнете при вас трафика, който би отишъл другаде.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти: Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Слушайте още:
Последвайте eCommCongress в социалните мрежи Facebook, Instagram и YouTube.
Comments are closed.