fbpx
Бърза поръчка на билет по телефон? +359883555030

Павел Кьосев

Павел Кьосев
Бизнес развитие, Callflow

Павел Кьосев, по образование маркетолог, работи повече от 11 години като експерт в продажбите и обслужването на клиенти. Основния си опит трупа в най-големия телеком в България, като достига до етап, в който обучава и развива бъдещите и настоящи търговци на компанията.

Пвел Кьосев е част от екипа на Callflow. Кариерата му започва преди пет години когато оглавява екипа за обучения, развитие и качествен контрол на обслужването на клиенти в първия български 4G-LTE оператор – Макс Телеком.

Утвърждавайки се като широк специалист в областта “Продажби чрез обслужване”, Павел поема отдел Бизнес развитие в най-утвърдената българска софтуерна компания за продукти, насочени към обслужване на клиенти по телефон и чат – Callflow. По този начин успешно консултира парньори, как да повишават клиентската си удовлетвореност и продажби, посредством правилните инструменти за техния бизнес.