
Василена Вълчанова
Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има близо 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, изграждане на маркетинг фунии и CRO (conversion rate optimization) в сферата на е-търговията и SaaS (software-as-a-service). Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.
В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio, преподава контент маркетинг в SoftUni и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг.
Василена има бакалавърска степен по “Връзки с обществеността” от СУ “Св. Климент Охридски” и магистърска степен по “Международни комуникации” от Leeds Beckett University и Нов български университет. Успешно преминава редица сертификации, включително Google Analytics и Google AdWords Individual Qualification, Hubspot Inbound certification, и сертификати от Growth Tribe Academy, Content Marketing Institute University и Copyhackers.