TikTok и Shopify обявиха във вторник, че ще си партнират, за да предложат на търговците възможност за първи път да продават артикули директно в приложението за кратки видеа. Това би направило още по-лесно пазаруването от Generation Z, тъй като те са основните ползватели на видео платформата.
TikTok ще тества функцията за пазаруване с някои търговци на Shopify в САЩ, Канада и Обединеното кралство през следващите седмици.
Нашата общност е превърнала пазаруването в опит, който се корени в откриването, връзката и забавлението, създавайки несравними възможности за марките да привличат вниманието на потребителите
Разказа Блейк Чандли – президент на глобалните бизнес решения в TikTok.
Партньорството в крайна сметка ще помогне на много марки, които са отключили нови клиентски бази в TikTok, да продават директно на потребителите в приложението. Един от търговците в пилотната програма е Kylie Cosmetics, собственост на Кайли Дженър, която събра два милиона последователи в TikTok.
Много се забавлявам при създаването на видеоклипове в TikTok и обичам да споделям публикации на моите фенове, използвайки продуктите.
Споделя Дженър. „Ето защо се вълнувам, че Kylie Cosmetics ще бъде една от първите, която ще позволи на клиентите да пазаруват директно в нашия TikTok профил.“
Shopify вече работи с платформи за социални медии като Facebook, Instagram и Snapchat, за да улесни продажбите на търговци. „Като позволява за първи път нови възможности за пазаруване в приложения и откриване на продукти в TikTok, Shopify захранва икономиката на създателите на една от най-бързо развиващите се социални и развлекателни платформи в света“, заяви президентът на компанията Харли Финкелщайн в изявление .
Comments are closed.