Добавянето на продуктите в маркетплейси като Амазон, еМАГ и други безспорно има много позитиви. Но понякога инструментие за маркетинг там са ограничени или платени. Вероятно знаете, че най-добрия маркетинг канал си остава старомодния e-mail.
Първо, защото е ваш. Вие го управлявате когато и колкото искате.
Второ, защото можете да автоматизирате и сегментирате съобщенията.
И ще спра до тук.
В маркетплейсите обаче клиентите се съгласяват с условията на маркетплейса, а не с вашите. И тук идва момента, че не е редно да копирате мейлите им от там и да ги добавяте автоматично в своя бюлетин, защото трябва да имате съгласието на клиентите по GDPR.
Един от начините да накарате клиентите да се абонират по някакъв начин за вашия списък е като си направите визитка, която да добавяте към пратката до клиента. Стандартната визитка е с размери 9 на 5 сантиметра. Добавете вашето лого от едната страна и QR код водещ към целева страница за абониране към бюлетина. От другата страна избройте 3 ползи от това някой да се абонира за вашия бюлетин. Само да напишете „Следете промоциите ни“ не е достатъчен мотиватор. Опитайте се наистина да дадете полза, която има смисъл. Можете да събирате e-mail адреси в замяна на отстъпка от следваща поръчка или безплатна доставка от следваща поръчка или подарък към следваща поръчка. Вижте кое няма да натовари излишно финансите ви и го направете.
Изработката на самата визитка е евтина. В зависимост от къде ги поръчвате може да постигнете цена от 5 до 10 стотинки за брой, което смятам ще се съгласите е нищо в замяна на e-mail адрес. Дори в момента в един от сайтовете за групово пазаруване има подобни оферти.
Ако смятате, че визитката не е вашето нещо, винаги можете да използвате обикновен лист хартия. Напишете послание на ръка, сканирайте го и го размножете. Това може да ви излезе дори още по-евтино. Само се постарайте, ако ползвате ваш принтер да няма следи от износване на главата или барабана, защото това ще се забележи и ще остави чувство за немърливост у клиента.
Опитвайте се винаги да добавяте нещо към поръчката, за да не изглежда като поредната.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти: Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Слушайте още:
Comments are closed.