Какво показвате на страницата, която се показва при завършена поръчка? На нея обикновенно пише „Благодаим за вашата поръчка. Нейният номер е 12345. Върнете се в началото.“ А знаете ли, че можете да направите толкова много с нея? Можете да повишите стойността на потребителската кошница, да задържите още време посетителя в сайта ви вместо да напусне и много други. Това е първата част на статията и ще споделя 5 от 10 съвета за това как да подобрите своята благодарствена страница и да получите положителни резултати. Съветите са приложими за инструменти за продажбени фунии, онлайн магазини, дори форми за събиране на e-mail абонати. А сега е време да работим с примери.
Пример 1: Помолете посетителя да попълни анкета.
Анкетите са бърз, лесен и евтин начин за получаване на обратна връзка. Всичко, което трябва да направите, е да зададете няколко въпроса и да я покажете на страницата си с благодарност, за да могат потребителите да участват в нея.
Ето няколко съвета за създаване на анкета:
- Нека бъде кратка – задаването на 5-10 въпроса гарантира, че участниците няма да се откажат на половината път. Като се придържате към кратки въпроси в анкетата – показвате, че вие оценявате времето на читателите.
- Кажете им колко време ще отнеме. По този начин увеличавате шансовете да приемат „предложението“ ви. Напишете „Бихте ли ни помогнали в кратко проучване, което отнема 1 минута“. Този текст казва на читателя точно колко време искате от неговото ценно време. И той би бил склонен да ви го даде.
- Използвайте Google Forms – това е безплатен инструмент, който ви позволява да създадете анкета само за няколко минути и ви позволява да видите всичките получени отговори в удобна електронна таблица. Можете да направите анкетите на стъпки, да дефинирате отговори и т.н.
Какво да попитате? Измислянето на въпроси не трябва да е сложен и труден процес. Просто направете списък с неща, които бихте искали да знаете за вашите клиенти. Ако изпитвате затруднения винаги можете да проверите какво правят конкурентите ви и какви въпроси задават.
Пример 2: Накарайте посетителите да „Разкажат повече за себе си“.
Колкото повече знаете за отделни клиенти / посетители, толкова по-добре. Просто помолете посетителите на страницата си с благодарност да отговорят на няколко въпроса, като оставят коментар. За тази цел трябва да имате полета, в които да могат да въведат своите отговори. Скоро ще имате много сочни данни, които никога не бихте могли да получите само от анализи на цифри от Google Analytics.
Можете да използвате тази информация, за да създавате ново съдържание в блога си, уроци или дори нови продукти и услуги, които знаете, че са нужни на вашата аудитория.
Ето няколко примерни въпроса, които можете да зададете:
- Какви затруднения изпитва бизнеса ви в момента (и какво правите, за да ги преодолеете)?
- Какви са вашите цели за тази година?
- Какво е най-голямото ви предизвикателство, когато става въпрос за [ тук може да сложите всичко ]?
Пример 3: Поискайте обратна връзка.
Искането на обратна връзка ви дава по-пълна представа за това какво, защо и как клиентите ви взаимодействат с вашия сайт, продукт или услуга. Получаването на отговори направо от клиентите ви е вашето тайно оръжие за откриване на проблеми и възможности във вашия бизнес.
Използването на секцията за коментари на вашата страница с благодарност (или добавяне на формуляр към нея) позволява на посетителите удобно да изпращат своите отзиви.
Ето няколко примера на въпроси, които да зададете, за да започнете:
- Какво ви накара да решите да се абонирате?
- Ако бихте могли да промените нещо относно нашия [продукт, услуга], какво би било то?
- Харесва ли ви новата ни [продукт, услуга, функция]?
Пример 4: Добавете връзки към най-доброто си съдържание.
Добавянето на връзки към най-доброто ви съдържание превръща страницата ви с благодарност в полезна страница с ресурси, която подгрява хората да направят покупка по-късно ( без да им продавате точно в този момент). По този начин засилва възприятията на посетителите към вас като експерти във вашата област. Какво по-хубаво от това? Като бонус, даването на връзки към най-доброто ви съдържание увеличава времето, което посетителите прекарват на вашия сайт, защото могат да последват връзката и да се зачетат, заслушат или загледат.
Примери за типове съдържание, към които можете да добавите:
- Най-популярните публикации;
- Най-коментираните публикации;
- Инфографики;
- Ресурсни страници като ЧЗВ, политика за връщане и замяна и други;
- Ръководства и уроци за използване;
Пример 5: Покажете препоръки на други клиени.
Показването на препоръки на множество места на вашия сайт може да увеличи вашите проценти на реализация (съотношението между посетили онлайн магазина и направили покупка). Повечето маркетинг експерти знаят колко добри могат да бъдат препоръките за увеличаване на реализациите в началните и целевите страници. Не случайно това е една от задължителните секции във вашите целеви страници. Така че защо да не ги добавите към страницата си с благодарност за онези чисто нови клиенти, които току-що са направили своята покупка? По този начин ще им докажете, че са направили правилният избор и ще ползват продуктите с лекота и удоволствие. Ще им вдъхнете увереност и спокойствие. А това ще ги превърне в лоялни клиенти.
Очаквайте скоро останалите съвети.
Comments are closed.