Днешният ден започна с една изключителна новина. Компанията на нашите приятели Metrillo е купена от френската SaaS компания за e-mail и SMS маркетинг Sendinblue.
Започнахме разговорите си с хората в Sendinblue още в началото на тази година. Шест месеца по-късно решихме да обединим усилията си.
Решението дойде естествено, тъй като споделяме обща вяра в предприемачите (това сте вие), които създават марките за електронна търговия за утре. Нашите мисии и цели съвпадат перфектно. Когато с Арман, изпълнителен директор на Sendinblue, говорихме за нашите истории и цели, звучеше някак нереално как и двамата сме на една и съща страница и имаме една и съща визия за това какви трябва да бъдат нашите продукти. И двете компании са създадени, за да предоставят на растящия бизнес цифровите инструменти, необходими за мащабиране и конкуренция срещу големите.
Това пише Мариан (Мъри) Иванов, който заедно с Петър Илиев основава компанията и разработват софтуера за анализ на потреблението в онлайн магазини от 2014 година насам. Решението на Metrilo е насочено към малки и средни електронни търговци. То проследява трафика, търсенето и продажбите в техните електронни магазини. Софтуерът помага за профилиране на потребителите и анализира поведението им, на база, на което търговците могат да оптимизират сайтовете си или да изготвят персонализирани имейл маркетинг кампании.
Старт-ъпът им влезе в портфолиото на Венчър фонда 11 (Еleven), който получи малко над 8% дял в компанията срещу финансова инвестиция и Advisory.
Това е една от хубавите новини на родната старт-ъп сцена, която показва, че упоритият труд и създаването на качествени продукти ще бъдат забелязани рано или късно.
Сделката е част от рунд за придобиване на компаниии за $47 милиона от страна на Sendinblue. Останалите 2 компании, които влизат в портфолиото са Chatra (чат приложение) и PushOwl (софтуер за изпращане на push известия).
Компанията ще остане базирана в България като се очаква съвсем скоро да разшири екипа си. Пускането на нови функционалности в Sendinblue е планирано за началото на 2022 година според официалното прес съобщение.
Компании, които използват Sendinblue са Carrefour, Michelin, Tissot, Louis Vuitton, както и нашият екип.
Петър беше лектор на eCommCongress 2017 с много полезна лекция относно намирането на правилните персонажи на клиентите и това как да ги превърнем в постоянна лоялна аудитория. Можете да изгледате видеото.
Comments are closed.