Много онлайн търговци имат Pop-up подканящ посетителите да се абонират за бюлетина на онлайн магазина и чрез него да получават промоционални условия или достъп до нови колекции и продукти. В този епизод споделям прост трик, който може да приложите, за да повишите с до 40% абонаментите спрямо сегашния темп на набиране на e-mail адреси. Разберете повече в подкаста.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти като Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Ето целия текст на този бърз съвет:
В този епизод на eCommPodcast ще ви дам съвет, който може да промени коренно абонатите за вашия нюзлетър. Не е тайна, че нюзлетъра е един от най-силните канали за продажби, който може да имате и за който трябва да се грижите абсолютно дословно всеки ден и да внимавате какво правите с него
Но преди да отидем натам – да ви кажа всъщност каква е тази тайна? Предполагам, че много от вас използват различен тип Pop-Up-и, които да се появяват на екрана на хората докато браузват в онлайн магазините ви. И те да предоставят купони за отстъпка. Или талон за отстъпка или промо код както го наречете. Вие си знаете каква система имате изградена. Какво би се случило ако върху това поле или този Pop-Up, който вие показвате, вместо да изпишете сумата, която дава отстъпката или процента на отстъпка който се получава от потребителя – всъщност кажете, че това е секретен промо код, който да получат на своя e-mail.
Правени са няколко различни теста от американски продавачи. Всъщност това, което са открили при тях, е че е Еngagement rate-a (процентa на ангажираност) е почти 40 процента по-висок, ако човекът не знае какъв е промо кодът, който ще получи. И той ще се абонира за бюлетина. Вие може да дадете 10%. Може да дадете и 5%. Никой не казва, че 10% трябва винаги да давате. Това е нещо което сами може да прецените. Можете да дадете дори по малко отстъпка, но в случая когато човекът не знае каква ще е отстъпката – неговия интерес е по-голям и вероятността да се абонира за вашия бюлетин е доста по-голяма.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти: Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Слушайте още:
Последвайте eCommCongress в социалните мрежи Facebook, Instagram и YouTube.
Comments are closed.