Имаше време, в което QR кодовете бяха интересни, но това не продължи дълго. Големият проблем беше, че трябва да имаш специално приложение, което да ги разчита. Е, тази пречка вече е в миналото, тъй като вече почти всички стандартни приложения за камерата на мобилния телефон, независимо от марката могат да разчитат тези кодове и да дадат на потребителя възможност да отиде до уебсайт, да пусне видео, да запише контакт, да види послание и т.н. В епизода споделям няколко полезни случая на използване на QR кодове, които да ангажират Вашите потребители.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти като Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Последвайте eCommCongress в социалните мрежи Facebook, Instagram и YouTube.
Ето текста на целия епизод:
Имаше време, в което QR кодовете бяха интересни, но това не продължи дълго. Големият проблем беше, че трябва да имаш специално приложение, което да ги разчита. Което беше обвързано с допълнителни действия и съпротивление от страна на потребителите. Общо взето най-запалените ги ползваха и не бяха масово явление.
Е тази пречка вече е в миналото, тъй като вече почти всички стандартни приложения за камерата на мобилния телефон, независимо от марката могат да разчитат тези кодове и да дадат на потребителя възможност да отиде до уебсайт, да пусне видео, да запише контакт, да види послание и т.н. Безспорно много неща могат да се направят с QR кодове, а вече има и достатъчен брой приложения и софтуери даващи различни разширени функционалности като например брой сканирания, от какви устройства, каква локация, кой ден точно и т.н.
Да си представим, че продавате хранителни добавки. Можете да добавите QR код към опаковката чрез който да се оттърсите от малкото място, което предоставя тя и да заведете клиента в страница с топ 5 рецепти използващи въпросната добавка. Или 5 упражнения, които биха били комплиментни към използването на добавката. Можете да бъдете толкова креативни.
Друга ситуация, в която можете да използвате QR код е да отведете потребителите в страница за оставяне на ревюта – за конкретния продукт или Вас като търговец. За да насърчите още повече действия от страна на потребителя можете да предложите промо код, който да се покаже след попълване на ревюто. Така клиентите ще бъдат още по-мотивирани да стигнат докрай. Можете да насочите потребителите и към страници със сертификати удостоверяващи качеството на стоките, техния произход, полезността на продуктите, заключения от изпитания или друго нещо, което е характерно за тях и ги отличава на пазара.
Ако продавате техника QR код може да води до приложение, което да бъде изтеглено и чрез него техниката да бъде управлявана. Или да покажете обучително видео за това как се прави настройка на техниката. Един от любимите ми примери е този за мебелните Представете си, че сте мебелна къща. Едни от най-гледаните видеа онлайн свързани с мебели са тези с инструкции за сглобяване.
Aбонирайте се за подкаста чрез Вашето любимо приложение за слушане на подкасти: Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify или RSS feed-a ни във всяко друго приложение.
Слушайте още:
Последвайте eCommCongress в социалните мрежи Facebook, Instagram и YouTube.
Comments are closed.